מכתב רשמי באנגלית
בשוק העבודה המודרני, הפועל במרחב גלובלי אחד גדול, אמצעי התקשורת העיקרי הוא הדואר האלקטרוני. תקשורת זו נעשית במקרים רבים בשפה האנגלית. במציאות זו מיומנות הכתיבה באנגלית והתאמתה לצרכים המיוחדים של שוק העבודה המודרני היא הכרחית. מעבר לכך, לכתיבת מייל באנגלית יש חוקים מיוחדים, המשתנים בסביבות עבודה שונות.
כתיבה מקצועית באנגלית בכלל וכתיבת מייל רשמי באנגלית בפרט משתנים בהתאם לתחומי מסחר ומקצוע ודורשים ידע וניסיון רב בהתכתבות באנגלית. כתיבה של מייל רשמי באנגלית חיונית גם למטלות יומיומיות כמו רכישה של מוצרים באתרי אינטרנט, קבלת תמיכה טכנית במוצרים שונים שמקורם בחו"ל, הזמנת מקום לינה בחו"ל ועוד.
טיפים בסיסיים לכתיבה רשמית באנגלית:- השתדלו לשלוח את המכתב על דף לוגו של החברה או הארגון שלכם, ולא דף רגיל.
- התאריך מופיע בראש המכתב בצורה הבאה: November 6th, 2018
- ציינו פרטים מלאים של שולח המכתב: שם ושם משפחה, תפקיד בחברה, כתובת, אימייל, וכיו"ב.
- אם לא ידוע למי ממוען המכתב, יש לציין To Whom It May Concern, או, Dear Sir/Madam.
- אם הנמען ידוע, אנא פנו אליו בתור Dear Mr. Green,. אם יש לנמען תואר מסוים, אנא ציינו את התואר, Dear Dr. Jones.
- לאחר סיום המכתב, חתמו ב- Yours sincerely או Yours faithfully או Warm
- regards או Best wishes.
דוגמה למכתב רשמי באנגלית:
Edgar Allan Poe
10 Jabotinsky st.
Rishon le-Zion
September 15th ,2018
To: Mr. Sherlock Holmes
Private detective
221B Baker street
London 67259
England
Dear Mr. Holmes
My name is Edgar Allan Poe, and I’m twenty five years old. My family and I are planning a visit to London. The trip is planned for October, and we would very much like to visit you.
I hope to hear from you soon.
Sincerely yours,
Edgar Allan Poe
בשיטת המנטורינג תוכל לעבוד עם המנטור על יכולת הכתיבה שלך. המנטור ינחה אותך כיצד לשכלל את הכתיבה שלך לפי כללי הכתיבה המקובלים של מייל רשמי באנגלית, מכתב או מצגת, וזאת בהתאמה אישית לתחומי העניין והמקצוע שלך. כך תוכל לתרגל מגוון רחב של כתיבת תכנים באנגלית בתחומי תוכן הקשורים בחייך.