החברה מחויבת ליצירת חוויית שירות חיובית לכלל לקוחותיה בכל ערוצי הפעילות. בהתאם למחויבות זו ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998, ותקנותיו, מבצעת החברה התאמות נגישות באתר האינטרנט שלה ובסניפים בליוויי יועצי נגישות ועוד גורמים מקצועיים, על מנת לאפשר שירות מלא, מהיר ויעיל גם ללקוחות בעלי מוגבלות.


הסדרי נגישות

חברתנו כחברה ישירה ודיגיטאלית, מעניקה את השירותים ללקוחותיה במגוון ערוצי תקשורת מונגשים – באמצעות סניפי הרשת, הטלפון, אתר האינטרנט ודף הפייסבוק ומזמינה את כל לקוחותיה לפנות אליה באחד מערוצי תקשורת אלה ולקבל את השירותים בערוץ הנוח והמתאים ביותר לכל לקוח.

אתר אינטרנט נגיש

חברתנו ביצעה התאמות נגישות באתר האינטרנט באופן שיאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013.

דרכי פניה לבקשות והצעות לשיפור בנושא הנגשת אתר האינטרנט והסניפים

אנו עושים את כל המאמצים להנגיש את כל רכיבי האתר והסניפים שלנו בצורה המיטבית לשירות הציבור ובעלי המוגבלויות.

אם בכל זאת נתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו דרך אחראי הנגישות שלנו ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

רכזת הנגישות בחברה

במסגרת החוק, פועלת במשרד רכזת נגישות – טל סופר כפיר.
במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

  • טלפון: 03-6061025
  • דואר אלקטרוני: tals@geva.co.il